Od A do S, czyli “co wiem, a czego nie robiłem”, bo…

Analityka od A do S

Nigdy nie byłem super aktywnym blogerem, bo nigdy nie miałem takiej potrzeby. Z czasem, co oczywiste, pewne rzeczy się zmieniają. Już na początku pisania uświadomiłem sobie, że anonimowy blog o reklamie, a tak myślałem o Epijarze w 2009 roku, nie ma sensu. Dlatego też nie miałem “parcia”, aby systematycznie na nim pisać. Okazało się, że strona na Facebooku doskonale się sprawdza w moim przypadku, gdy czasem chciałem się podzielić tym co wyczytałem. Od dwóch lat jednak mam coraz większą potrzebę dzielenia się nabytą wiedzą i wnioskami z czytanych treści, czy opracowaniami, które tworzyłem czy współtworzyłem. Czasu i wytrwałości starczało tylko na wrzucanie na blogu informacji o kolejnej prezentacji czy wystąpieniu. Wszystko zmieniło się w czerwcu zeszłego roku, gdy po dość uciążliwym złamaniu, straciłem zainteresowanie digitalowym życiem, na rzecz realnych problemów ze zdrowiem.

  W nadchodzącym tygodniu moje półroczne perypetie związane ze złamaniem się kończą, a przez ten czas zmieniło się w moim życiu wiele. Między innymi podjąłem decyzję, że muszę skończyć z podejściem “co wiem, co doradzam i robię dla innych, ale dla siebie już nie robię” i czas wreszcie zająć się na poważnie moją obecnością w digitalu. Szczególnie obserwując jak płynnie i łatwo (z perspektywy osoby trzeciej) udało się to ostatnim czasy zrobić Edwinowi, Arturowi czy Maciejowi. Dlatego w najbliższym czasie spodziewajcie się zwiększonej ilości publikacji, też ze starymi prezentacjami czy artykułami, które pisałem do mediów. A w przeciągu najbliższych dwóch miesięcy najprawdopodobniej nowej odsłony bloga.

  Dziś udostępniam artykuł opublikowany w grudniu w Online Marketing Polska, w którym omawiam na jakie wskaźniki można zwracać uwagę, analizują wyniki z mediów społecznościowych. Zapraszam do lektury i komentowania.

  O ile w powyższym artykule skupiam się na analityce, to w najbliższym czasie więcej czasu poświęcę Social Media Management. Nie będzie jednak o tym jakich narzędzi używać do pracy w mediach społecznościowych, tak jak o tym pisze Kuba w “Przyborniku community managera”, ale raczej o Social CRMach. Tematyka, której mam zamiar dotykać w swoich tekstach, jest związana z zajęciami, które będę prowadził w ramach SCHOOL OF NEW MEDIA, poświęconymi “Obsłudze klienta w social media” i systematycznym przygotowaniem materiałów pod nie. Zainteresowanych tematem zapraszam do rejestracji.

Good night and good luck.

Tagi: , , ,

Skomentuj

