W Krakowie media społecznościowe trzymają się mocno

W maju tego roku  podczas warszawskich Targów Reklamy dla Firm miałem okazję poznać kilka osób z zespołu clickcommunity.  Od tamtego czasu dość uważnie obserwowałem poczynania tej krakowskiej agencji. Dlatego nie umknęło mojej uwadze czerwcowe uruchomienie nowej usługi o nazwie clickapps, czyli platformy udostępniającej edytowalne aplikacje.

Gość specjalny Aleksander Szulc
W ramach clickapps od października została uruchomiona bardzo fajna inicjatywa edukacyjna czyli Otwarte Warsztaty, na których można zgłębiać tajniki marketingu na Facebooku.  W zeszłym tygodniu miałem okazję być pierwszym prelegentem w ramach 7 warsztatów, który nie był związany z agencją. Nie ukrywam, że jest to dla mnie bardzo dużym wyróżnieniem.

Poniżej prezentacja, którą miałem okazję przedstawić podczas warsztatów.


Duża ilość slajdów (50) oraz ich dość konkretna treść okazały się ciężką pigułką dla uczestników 45 minutowego spotkania. Co swoją drogą też jest nauką. Mam jednak nadzieję, że udało się przyswoić najistotniejszą informację tzn. sposobów analizy danych z mediów społecznościowych jest naprawdę dużo, warto stale sprawdzać jak one mogą pomóc twojemu biznesowi.

Zachęcam do komentowania i zadawania pytań. A tymczasem,

Good night, and good luck!

Tagi: , , , , , , , , , , , , ,

Jedna odpowiedź to “W Krakowie media społecznościowe trzymają się mocno”

  1. professional resume services in philadelphia Says:

    professional resume services in philadelphia

    W Krakowie media społecznościowe trzymają się mocno | O reklamie w ogóle i w szczególe

Skomentuj

