Wszyscy o kryzysie!

Już 4 miesiące minęły od ostatniego wpisu i to bynajmniej nie z braku tematów, ale raczej z ich nadmiaru. Chyba wszyscy to znają, gdy lista To Do jest dłuższa od liczby nieprzeczytanych maili. Dziś pojawił się powód, dla którego dzisiejszego tematu nie mogę zapisać sobie do listy „na później”. Powód istotny bo osobisty. Dziś pierwszy raz wystąpiłem na konferencji w roli prelegenta. Niby mała i nieistotna rzecz, ale nic nie cieszy jak pierwszy raz.

Podczas konferencji „(Social) Media Crisis Management” organizowanej przez Puls Biznesu stanąłem obok takich ciekawych osób, jak Norbert Kilen z Think Kong, Michał Sadowski z Brand 24, Łukasz Misiukanis z Socializera, Marcin Zachowicz z Grupy LOTOS, Joanna Frąckowiak z Microsoftu, Małgorzata Nieciecka z InPostu.

Razem z Jankiem Zającem przedstawiliśmy prezentację na temat „Jak analizować dane z kanałów medialnych,aby lepiej chronić swoją markę i zapobiegać sytuacjom kryzysowym”. Prezentacja zapewne będzie dostępna na slideShare, więc podlinkuje.

Organizatorzy na pewno mile zaskoczyli wręczając miły arentyński prezent za prelekcję. Mogę żartobliwie powiedzieć, że czas spędzany na Facebooku powoli się zwraca 😉

Jutro postaram się więcej napisać na temat samej części merytorycznej.
Tymczasem.

Więcej o konferencji.

Reklamy

Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s


%d blogerów lubi to: