„Enter The Ninja”, czyli od eventu do eventu

W zeszłym tygodniu odbyło się kilka ciekawych imprez związanych z mediami społecznościowymi oraz Internetem jako takim.

Chronologicznie.

We wtorek 31 stycznia gościłem w Agorze na XX seminarium z serii Rewolucji w Komunikacji, zaś w czwartek 2 lutego rozpoczęła się dwudniowa konferencja SocialmediaStandard 2012, tego samego dnia wieczorem o 19:00 odbyło się również „Czwartkowe spotkanie branży social media przy piwie” w klubie Resort.
Miałem na tyle szczęścia i udało się ogarnąć sprawy bieżące, że pojawiłem się na wszystkich trzech imprezach. Nie widziałem, ani nie słyszałem wszystkiego co się na nich odbyło, czasem trzeba było uciec wcześniej lub później, ale na temat każdej wyrobiłem sobie opinie , którymi z chęcią się podzielę 🙂

W związku z tym spodziewajcie się w najbliższych dniach zintensyfikowania publikacji. Pierwsza na tapecie znajdzie się „Rewolucja w komunikacji”, której dostanie się też za poprzednie spotkania 😉

PS. Tytuł nawiązuje do wyczesanego utworu Die Antwoord – Enter The Ninja, który został po prawie dwóch latach istnienia odkryty przez kolegę z pokoju 😉 Albercik – zrastaj się szybko.

Tagi: , , , , , , , ,

Skomentuj

